Szürreális Anglia

Szürreális Anglia

Levelet kaptam Robbie Williams-től

2017. június 09. - Surreyguy

Nem is először, sőt, elég sokat ír nekem Robbie, mióta jegyet vettem a londoni koncertjére. Már-már országos haverok vagyunk, igaz, én nem tudok neki visszaírni, és folyton pólókat meg bögréket próbál rámtukmálni.

Na de most olyan ajánlata volt, hogy erősen meginogtam. Hogyaszongya: kézfertőtlenítő gél 9 font 99 pennyért. És. Ezért. Küld. Egy. Emailt.

robbiegel.jpg

Amilyen pechem van, már el is fogyott, pedig még egy helyre kis ruhacsíptetőt is tettek rá, hogy mindig kéznél legyen, ha az ember fia neadjisten hozzáérne valakihez koncert közben. Egyébként nem tudom, ezt mennyire gondolták át, mert a 99% fölötti alkoholtartalmú trutyi és az angol rockrajongók összeeresztése nem tűnik Nobel-díjas ötletnek.

Persze az is lehet, hogy sosem volt belőle eladó készlet, és ez csak egy nagy vicc Robbie barátomtól, aki szilveszterkor a kamerák előtt grimaszolva tisztogatta a tenyerét, miután összetapogatták a rajongók.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szurrealisanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5012582157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása